Marco / (Record no. 8929)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 00629nam a2200205 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 23428 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241218232317.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 971119s1992||||xx||||||||||||000|0|eng|d |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0435271687 |
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI | |
Sistem kontrol numarası | (KOC)2A4BC1CE9E724ECCA27E026E50A793EC |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | KOLy |
Düzeltme birimi | KOC |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Esplen, Mike. |
9 (RLIN) | 19243 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Marco / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | by Mike Esplen. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Oxford : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Heinemann, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c1992. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | 31 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | illus. , col ; |
Boyutlar | 18 cm. |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Kopya numarası | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | EF ESP /I | T 13818 | 1 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | Primary (PS) | 19.11.1997 | |||||
18.12.2024 | EF ESP /I | T 13819 | 2 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | Primary (PS) | 19.11.1997 |