Amazon cover image
Image from Amazon.com

The geometer's sketchpad reference manual.

Material type: TextTextPublication details: Emeryville, CA : Key Curriculum Press, 2001.Description: 261 p. : ; 23 cmISBN:
  • 1559535318
Subject(s):
Holdings
Item type Home library Shelving location Call number Status Barcode
Book Book Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library İngilizce Roman Dışı / English Non Fiction (MS) 005 GEO /I (Browse shelf(Opens below)) Available T 71846
Book Book Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) P 005 GEO /I (Browse shelf(Opens below)) Available T 71844
Book Book Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) P 005 GEO /I (Browse shelf(Opens below)) Available T 71845

There are no comments on this title.

to post a comment.
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.