Öğrenme beyinde nasıl oluşur / by Bülent Madi.
Material type:
- 9752844928
Item type | Home library | Shelving location | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | Primary (PS) | P 153.15 MAD /I (Browse shelf(Opens below)) | Available | T 210820 | |
![]() |
Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | P 153.15 MAD (Browse shelf(Opens below)) | Available | T 311074 | |
![]() |
Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | P 153.15 MAD (Browse shelf(Opens below)) | Available | T 311075 | |
![]() |
Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | P 153.15 MAD (Browse shelf(Opens below)) | Available | T 224714 | |
![]() |
Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | P 153.15 MAD (Browse shelf(Opens below)) | Available | T 224713 | |
![]() |
Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) | P 153.15 MAD /I (Browse shelf(Opens below)) | Available | T 211128 | |
![]() |
Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) | P 153.15 MAD /I (Browse shelf(Opens below)) | Available | T 210821 |
Browsing Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library shelves,Shelving location: Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() |
No cover image available |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
P 153.1083 BUZ /I Mind maps for kids / | P 153.15 DUM /I Neden beyin temelli öğrenme / | P 153.15 GUN /I Edinerek Öğrenme : Cezasız Eğitim İle Kalıcı Öğrenme İçin / | P 153.15 MAD /I Öğrenme beyinde nasıl oluşur / | P 153.15 MAD /I Öğrenme beyinde nasıl oluşur / | P 153.15 TEL /I Etkin öğrenme yöntemleri / | P 153.15 ULU /O Okulda başarı : Etkili Öğrenme ve ders çalışma yöntemleri / |
This book is in Turkish.
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.