Ölçme ve değerlendirme : öğretmen el kitabı / by Mehmet Bahar...et all.
Material type:
- 9944919225
- Geleneksel alternatif ölçme ve değerlendirme
Item type | Home library | Shelving location | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | P 371.26 OLC (Browse shelf(Opens below)) | Available | T 218610 | |
![]() |
Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | P 371.26 OLC (Browse shelf(Opens below)) | Available | T 218611 | |
![]() |
Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | P 371.26 OLC (Browse shelf(Opens below)) | Available | T 218612 | |
![]() |
Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) | P 371.26 OLC /I (Browse shelf(Opens below)) | Available | T 300029 | |
![]() |
Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) | P 371.26 OLC /I (Browse shelf(Opens below)) | Available | T 300034 | |
![]() |
Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) | P 371.26 OLC /I (Browse shelf(Opens below)) | Available | T 300035 |
Browsing Lise Kütüphanesi / High School Library shelves,Shelving location: Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
P 371.26 EGI Eğitimde ölçme ve değerlendirme / | P 371.26 EGI Eğitimde ölçme ve değerlendirme / | P 371.26 LAN Collaborative analysis of student work : improving teaching and learning / | P 371.26 OLC Ölçme ve değerlendirme : öğretmen el kitabı / | P 371.26 OLC Ölçme ve değerlendirme : öğretmen el kitabı / | P 371.26 OLC Ölçme ve değerlendirme : öğretmen el kitabı / | P 371.26 WIL Embedding formative assessment : practical techniques for K-12 classrooms / |
This book is in Turkish.
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.