Sürdürülebilir bir sosyal öğrenme alanı olarak okul : ilişkisel sosyoloji perspektifinden okul toplum ilişkisi / by Murat Sertpolat.
Material type:
- 9786052968857
- T 370.1520 SER
Item type | Home library | Shelving location | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Lise Kütüphanesi / High School Library | Türkçe Roman Dışı / Turkish Non Fiction (HS) | T 370.1520 SER (Browse shelf(Opens below)) | Available | T 347444 |
Browsing Lise Kütüphanesi / High School Library shelves,Shelving location: Türkçe Roman Dışı / Turkish Non Fiction (HS) Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
No cover image available | No cover image available |
![]() |
||
T 370.15 MOR Geleceğin eğitimi için gerekli yedi bilgi / | T 370.15 OGR Öğretmenler için öğrenci psikolojisi : Önce ruhsal eğitim /. | T 370.152 BIL Okulda ve sınavda başarının yolu / | T 370.1520 SER Sürdürülebilir bir sosyal öğrenme alanı olarak okul : ilişkisel sosyoloji perspektifinden okul toplum ilişkisi / | T 370.1523 BOY Öğrenme stilleri / | T 370.1523 GAR Çoklu zeka : görüşmeler ve makaleler = Multiple intelligences : interviews and essays / | T 370.1523 GIO Öğrenme / |
Includes bibliographical reference.
Turkish.
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.