000 02321nam a2200313 a 4500
001 63429
003 VKV
005 20241219010444.0
008 110912s2011||||xx||||||||||||000|0|tur|d
020 _a9789750025051
035 _a(KOC)EC4240D2A1DC42EEA2EC3FE67D6B3204
040 _akoln
_cKOC
_dKOC
245 0 0 _aEğitim ve beyin /
_cby Türkiye Özel Okullar Birliği Derneği.
246 3 _aOnuncu Antalya Sempozyumu Eğitim ve Beyin 3-5 Şubat 2011, Antalya.
246 3 _aX. Antalya Sempozyumu Eğitim ve Beyin 3-5 Şubat 2011, Antalya.
250 _a1st ed.
260 _aİstanbul :
_bTürkiye Özel Okullar Birliği Derneği,
_c2011.
300 _avii, 280 p. : ;
_c20 cm.
505 0 _aSUNUMLAR : Beyin araştırmalarının eğitime etkisi -- Öğrencilerimiz hafız mı? Zihni sinir mi? Eğitimde hafıza ve zihin -- Sinirbilim bize eğitimle ilgili neler anlatıyor -- Beyni değiştirme sanatı nedir -- Potansiyeli performansa çevirmek -- Beynimiz stresin üstesinden gelebilir mi? -- ÇALIŞTAYLAR : Öğrenmeyi etkileyen uyaranlar(1.Panel) -- Gelişim evreleri ve öğrenme (2.Panel) -- Nörobilim ve eğitim (3.Panel) -- Bütünsel öğrenme (4.Panel) -- Geri bildirim ve öğrenme -- Beyin ve öğrenmede öğrenci ve yöneticinin performansını artırmak -- Genç ve bağımlılık -- Sinirbilimleri perspektifinden öğrenme deneyimlerinin ve öğrenim ortamlarının nitelikleri -- Beyin araştırmaları ve eğitim uygulamaları -- Beyni geliştirme metodu ve kişiye özel eğitim -- Ergen beyin gelişimi -- insan beyninin yapısına uygun ödev verme esasları -- Hayalgücü, yaratıcılık, buluş, beynimiz nasıl çalışıyor -- eğitimde dokunmanın önemi -- Değerlendirme paneli ve kapanış konuşmaları.
546 _aTurkish.
650 0 _aLearning
_xPhysiological aspects.
_955297
650 7 _aBrain (Education)
_vSymposium.
_2sears.
_969655
650 7 _aEducational psychology
_xSymposium.
_2sears.
_969656
710 2 _aTürkiye Özel Okullar Birliği Derneği.
_969657
711 2 _aX. Antalya Sempozyumu Eğitim ve Beyin 3-5 Şubat 2011, Antalya.
_969658
942 _2ddc
_cBK
999 _c44365
_d44365