000 | 02321nam a2200313 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 63429 | ||
003 | VKV | ||
005 | 20241219010444.0 | ||
008 | 110912s2011||||xx||||||||||||000|0|tur|d | ||
020 | _a9789750025051 | ||
035 | _a(KOC)EC4240D2A1DC42EEA2EC3FE67D6B3204 | ||
040 |
_akoln _cKOC _dKOC |
||
245 | 0 | 0 |
_aEğitim ve beyin / _cby Türkiye Özel Okullar Birliği Derneği. |
246 | 3 | _aOnuncu Antalya Sempozyumu Eğitim ve Beyin 3-5 Şubat 2011, Antalya. | |
246 | 3 | _aX. Antalya Sempozyumu Eğitim ve Beyin 3-5 Şubat 2011, Antalya. | |
250 | _a1st ed. | ||
260 |
_aİstanbul : _bTürkiye Özel Okullar Birliği Derneği, _c2011. |
||
300 |
_avii, 280 p. : ; _c20 cm. |
||
505 | 0 | _aSUNUMLAR : Beyin araştırmalarının eğitime etkisi -- Öğrencilerimiz hafız mı? Zihni sinir mi? Eğitimde hafıza ve zihin -- Sinirbilim bize eğitimle ilgili neler anlatıyor -- Beyni değiştirme sanatı nedir -- Potansiyeli performansa çevirmek -- Beynimiz stresin üstesinden gelebilir mi? -- ÇALIŞTAYLAR : Öğrenmeyi etkileyen uyaranlar(1.Panel) -- Gelişim evreleri ve öğrenme (2.Panel) -- Nörobilim ve eğitim (3.Panel) -- Bütünsel öğrenme (4.Panel) -- Geri bildirim ve öğrenme -- Beyin ve öğrenmede öğrenci ve yöneticinin performansını artırmak -- Genç ve bağımlılık -- Sinirbilimleri perspektifinden öğrenme deneyimlerinin ve öğrenim ortamlarının nitelikleri -- Beyin araştırmaları ve eğitim uygulamaları -- Beyni geliştirme metodu ve kişiye özel eğitim -- Ergen beyin gelişimi -- insan beyninin yapısına uygun ödev verme esasları -- Hayalgücü, yaratıcılık, buluş, beynimiz nasıl çalışıyor -- eğitimde dokunmanın önemi -- Değerlendirme paneli ve kapanış konuşmaları. | |
546 | _aTurkish. | ||
650 | 0 |
_aLearning _xPhysiological aspects. _955297 |
|
650 | 7 |
_aBrain (Education) _vSymposium. _2sears. _969655 |
|
650 | 7 |
_aEducational psychology _xSymposium. _2sears. _969656 |
|
710 | 2 |
_aTürkiye Özel Okullar Birliği Derneği. _969657 |
|
711 | 2 |
_aX. Antalya Sempozyumu Eğitim ve Beyin 3-5 Şubat 2011, Antalya. _969658 |
|
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c44365 _d44365 |