000 | 02162nam a2200253 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 82299 | ||
003 | VKV | ||
005 | 20241219013835.0 | ||
008 | 180504n||||||||||||||||||||||000|0|tur|d | ||
020 | _a9786058359383 | ||
040 | _aKOL/LU | ||
041 | _aTurkish | ||
082 | 0 | 4 | _aT 629.892 ERD/O |
100 |
_aBarış Erdoğan, Ziya Bahtiyar _986416 |
||
245 | 1 | 0 |
_aTemel Robotik Eğitimi 1 _cBarış Erdoğan, Ziya Bahtiyar |
250 | _a1. ed | ||
260 |
_aIstanbul _bPusula 20 Teknoloji ve Yayıncılık A.Ş. _c2016. |
||
300 |
_a100 p. _c24 cm. |
||
490 | 1 | _aTemel Robotik Eğitimi Book 1 | |
520 | _aBu kitap, ilkokul çocuklarına sadece robot yapımını öğretmekle kalmıyor, robot yapma sürecinde temel fizik, mekanik yasalarının öğrenilmesini ve pratik bir amaç için kullanılmasını da sağlıyor. Böylelikle temel bilim konuları soyutluktan çıkarak somutlaşıyor, çocuklarımızın kendi geliştirdikleri düzeneklerde kullanabildikleri somut ve gündelik bilgi haline geliyor. Kısacası, robot yapımı, aynı zamanda bir fen laboratuvarı! Bu laboratuvar sayesinde anaokulu ve ilkokul 1. ve 2. sınıf öğrencileri, basit makineleri tanıyacaklar, çevrelerinde gördükleri basit makinelerin çalışma mantığını kavrayacaklar, bu makinelerin günlük hayatımızda nerelerde kullanıldığını anlayacaklar, daha sonrasında bu makineleri kendileri yapmayı deneyecekler, farklı işler için kendi özgün tasarımlarını geliştirecekler. Bu çalışmaların robotik aktivitelerine dönüştürülmesi, kitabın önemli konularından biri...Bu kapsamda önce aktivite içerisinde kullanılan basit makinenin tanımı ve çalışma mantığı anlatılıyor, daha sonra içerisinde bu basit makinenin yer aldığı tam yapılandırılmış bir örnek öğrencilere yaptırılıyor. En önemlisi de, daha sonra öğrencilerden kendi hayal güçlerini ve öğrendiklerini sürece katarak yeni bir araç tasarlamaları isteniyor. | ||
926 |
_aDestiny Material Type _bPaperback |
||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c56307 _d56307 |