000 02280nam a2200253 a 4500
001 83623
003 VKV
005 20241219014042.0
008 190212n||||||||||||||||||||||000|0|tur|d
020 _a9786053433736
040 _aKOL/LU
082 0 4 _aP 370.1523 AKO/O
100 _aPailleau, İsabelle; Akoun, Audrey
_987431
245 1 0 _aPozitif Pedagoji ile Öğrenmek
_cİsabelle Pailleau, Audrey Akoun
250 _a1 ed.
260 _aIstanbul
_bPegasus Yayıncılık Tic. San. Ltd. Şti.
_c2014
300 _a188 p.
_c19 cm
520 _a Oynayarak, eğlenerek ve yaratıcılığı geliştirerek öğrenmek mümkün! Çocuğunuz derslerine konsantre olmakta zorlanıyor mu? Gözyaşlarıyla biten öfke krizlerinden bıktınız mı? Okuldaki derslerin keyifli, keşif dolu ve başarılı olmasının hayalini mi kuruyorsunuz? Öyleyse Pozitif Pedagoji tam size göre. Uygulaması kolay olan bu pedagojik yöntem öğrenmeyi öğrenme, öğrenilenleri akılda tutma, anlama ve yapılandırmaya yönelik bir yaklaşım sunuyor. Çocukların ödevlerini zevkle yapmasına, gençlerin ise zihin haritalandırma, zihin yönetimi gibi basit ve yenilikçi araçlarla etkili bir çalışma metodu benimsemesine yardım ediyor. Eğlenceli resimlerin olduğu bu kitapta, eğitim alanında uzmanlaşmış psikolog yazarlar, çocuklara anaokulu çağından eğitimlerinin sonuna kadar faydalanacakları merak ve sorgulama becerileri kazandırırken onlara eşlik eden yetişkinlerin ise çocuklarına tekrar güven duymalarını sağlıyorlar. Amaçları eğitim metotlarında devrimsel bir değişiklik yapmak ve herkesin kendi içindeki öğrenme isteğini uyandırmak. Hem de neşe ve eğlenceyi elden bırakmadan... Audrey Akoun, bilişsel, davranışsal ve zihinsel terapi uzmanıdır. Isabelle Pailleau ise çalışma ve öğrenme alanında klinik psikologdur. Zihin haritalandırma ve zihin yönetimi alanlarında eğitim görmüş bu iki aile terapisti sosyal ağlarda da oldukça aktifler.
650 7 _aLearning
_dEducational Psychology
_2sears
_9124
700 1 _aDuygu Dalgakıran
_dTrans.
_986042
926 _aDestiny Material Type
_bPaperback
942 _2ddc
_cBK
999 _c57224
_d57224