The unschooled mind : (Record no. 11029)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01404pam a2200373 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 25881
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241218233101.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 910109s1991||||nyu||||||b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 91070058
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0465088953 :
Kullanılabilirlik koşulları $23.00 ($31.00 Can.)
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0465088961
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9780465088959
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9780465088966
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1062
Materyal numarası .G36 1991
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 370.15/2
Sürüm bilgisi 20
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 370.15/2
Sürüm bilgisi 21
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Gardner, Howard.
9 (RLIN) 16563
245 14 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı The unschooled mind :
Başlığın geri kalanı how children think and how schools should teach /
Sorumluluk bildirimi, vb. Howard Gardner.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. New York :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. BasicBooks,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c1991.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam xii, 303 p ;
Boyutlar 25 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 265-291) and indexes.
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU
Kaynağın adı Wilson's Public Library.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Author merges cognitive science with the educational agenda, showing how ill-suited our minds and natural patterns of learning are to current educational practices.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Adult.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Adult
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Cognitive learning.
9 (RLIN) 23020
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Education
Genel alt bölüm Aims and objectives.
9 (RLIN) 16835
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Cognitive learning.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 23020
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Education
Genel alt bölüm Aims and objectives.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 16835
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 370.15 GAR T 16259 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 11.07.1999
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.