The great curriculum debate : (Record no. 17250)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01433pam a2200325 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 32912
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241218234914.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 020104s2001||||dcua|||||b||||001|0|tur|d
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0815753101
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi ICrlF
Transkripsiyon birimi ICrlF
Düzeltme birimi ICrlF
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 375.001/0973
Sürüm bilgisi 21
245 04 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı The great curriculum debate :
Başlığın geri kalanı how should we teach reading and math? /
Sorumluluk bildirimi, vb. Tom Loveless, editor.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Washington, D.C. :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Brookings Institution Press,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2001.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam viii, 360 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 24 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references and index.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. A collection of essays and articles which highlight the public conflict over reading and mathematics curriculum in the American school system.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Curriculum planning
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 32026
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Education
Coğrafi alt bölüm United States
Form alt bölümü Curricula.
9 (RLIN) 9145
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Mathematics
Genel alt bölüm Study and teaching
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 32027
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Reading
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 32028
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Curriculum planning
Coğrafi alt bölüm United States.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 32026
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Education
Coğrafi alt bölüm United States
Form alt bölümü Curricula.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 9145
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Mathematics
Coğrafi alt bölüm United States
Genel alt bölüm Study and teaching.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 32029
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Reading.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 749
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Loveless, Tom,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1954-
9 (RLIN) 32030
852 ## - KONUM
-- 48,55USD
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih Maliyet, normal satın alma fiyatı
18.12.2024   P 375.001 GRE T 63627 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 19.09.2002 48.55
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.