The great curriculum debate : (Record no. 17250)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01433pam a2200325 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 32912 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241218234914.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 020104s2001||||dcua|||||b||||001|0|tur|d |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0815753101 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | ICrlF |
Transkripsiyon birimi | ICrlF |
Düzeltme birimi | ICrlF |
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 375.001/0973 |
Sürüm bilgisi | 21 |
245 04 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | The great curriculum debate : |
Başlığın geri kalanı | how should we teach reading and math? / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Tom Loveless, editor. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Washington, D.C. : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Brookings Institution Press, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2001. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | viii, 360 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 24 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references and index. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | A collection of essays and articles which highlight the public conflict over reading and mathematics curriculum in the American school system. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Curriculum planning |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 32026 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Education |
Coğrafi alt bölüm | United States |
Form alt bölümü | Curricula. |
9 (RLIN) | 9145 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Mathematics |
Genel alt bölüm | Study and teaching |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 32027 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Reading |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 32028 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Curriculum planning |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 32026 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Education |
Coğrafi alt bölüm | United States |
Form alt bölümü | Curricula. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 9145 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Mathematics |
Coğrafi alt bölüm | United States |
Genel alt bölüm | Study and teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 32029 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Reading. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 749 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Loveless, Tom, |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1954- |
9 (RLIN) | 32030 |
852 ## - KONUM | |
-- | 48,55USD |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih | Maliyet, normal satın alma fiyatı |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 375.001 GRE | T 63627 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 19.09.2002 | 48.55 |