MARC details
000 -LEADER |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
01832pam a2200373 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI |
kontrol alanı |
39322 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI |
kontrol alanı |
VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI |
kontrol alanı |
20241219000213.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
020612r20021997caua||||||||||000|0|eng|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI |
LC kontrol numarası |
2002009229 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI |
Uluslararası Standart Kitap Numarası |
0941355519 (acid-free paper) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI |
Özgün kataloglama birimi |
DLC |
Transkripsiyon birimi |
DLC |
Düzeltme birimi |
ICrlF |
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU |
Kimlik doğrulama kodu |
pcc |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI |
Sınıflama numarası |
QA135.6 |
Materyal numarası |
.S85 2002 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI |
Sınıflama numarası |
P 372.7 SUL /I |
Sürüm bilgisi |
21 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI |
Kişi adı |
Sullivan, Peter, |
Bir isim ile ilişkili tarihler |
1948- |
9 (RLIN) |
38416 |
240 10 - TEK BİÇİM ESER ADI |
Tek biçim eser adı |
Open-ended math activities |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ |
Eser Adı |
Good questions for math teaching : |
Başlığın geri kalanı |
why ask them and what to ask, K-6 / |
Sorumluluk bildirimi, vb. |
Peter Sullivan, Pat Lilburn. |
246 30 - DEĞİŞKEN BAŞLIK BİÇİMİ |
Uygun başlık/Kısa başlık |
Math teaching |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. |
Basım, dağıtım yeri, vb. |
Sausalito, CA : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. |
Math Solutions Publications, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. |
[2002] |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA |
Kapsam |
vii, 103 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar |
ill ; |
Boyutlar |
24 cm. |
500 ## - GENEL BİLGİ |
Genel not |
Originally published: Open-ended math activities. Australia : Oxford University Press, c1997. |
520 ## - ÖZET, VB. |
Özet, vb. |
Identifies the three main features of good, or open-ended questions for teaching math to students in kindergarten through sixth grade, offers suggestions to teachers on how to create good questions, and includes a selection of good questions to use in lessons on numbers, measurement, space, and chance and data. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU |
Hedef kitle notu |
Professional |
Kaynak |
Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Mathematics |
Genel alt bölüm |
Study and teaching (Elementary) |
9 (RLIN) |
38303 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Questioning. |
9 (RLIN) |
38417 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Mathematics |
Genel alt bölüm |
Study and teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
1402 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
2846 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI |
Kişi adı |
Lilburn, Pat. |
9 (RLIN) |
38418 |
852 ## - KONUM |
-- |
14,95USD |
852 ## - KONUM |
-- |
14,95USD |
926 ## - |
-- |
Destiny Material Type |
-- |
Paperback |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması |
Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü |
Book |