How students (mis-)understand science and mathematics : (Record no. 22787)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01711cam a22004214a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 39334 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219000217.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 000502s2000||||nyua|||||b||||001|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 00032560 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0807739588 (pbk. : alk. paper) |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0807739596 (cloth : alk. paper) |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9780807739587 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9780807739594 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | ICrlF |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | Q181 |
Materyal numarası | .S694 2000 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 507/.1 |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Stavy, Ruth. |
9 (RLIN) | 38454 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | How students (mis-)understand science and mathematics : |
Başlığın geri kalanı | intuitive rules / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Ruth Stavy and Dina Tirosh. |
246 3# - DEĞİŞKEN BAŞLIK BİÇİMİ | |
Uygun başlık/Kısa başlık | How students misunderstand science and mathematics |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | New York : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Teachers College Press, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2000. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | viii, 127 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 23 cm. |
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ | |
Süreli yayın bildirimi | Ways of knowing in science series |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 109-117) and index. |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | Choice. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Introduces a theory of "intuitive rules" for understanding students' math and science cognition and interpreting and predicting their misconceptions in these subjects. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Cognitive learning. |
9 (RLIN) | 23020 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Mathematics |
Genel alt bölüm | Study and teaching. |
9 (RLIN) | 1402 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Science |
Genel alt bölüm | Study and teaching. |
9 (RLIN) | 1508 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Learning. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 124 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Mathematics |
Genel alt bölüm | Study and teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 1402 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Science |
Genel alt bölüm | Study and teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 1508 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Tirosh, Dina. |
9 (RLIN) | 38455 |
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI | |
Tek biçim eser adı | Ways of knowing in science series. |
9 (RLIN) | 38456 |
852 ## - KONUM | |
-- | 43,96USD |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih | Sağlama kaynağı | Maliyet, normal satın alma fiyatı |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 507 STA /I | T 64181 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) | 01.10.2003 | Follett Library Resources | 43.96 |