How students (mis-)understand science and mathematics : (Record no. 22787)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01711cam a22004214a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 39334
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219000217.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 000502s2000||||nyua|||||b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 00032560
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0807739588 (pbk. : alk. paper)
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0807739596 (cloth : alk. paper)
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9780807739587
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9780807739594
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi ICrlF
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası Q181
Materyal numarası .S694 2000
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 507/.1
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Stavy, Ruth.
9 (RLIN) 38454
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı How students (mis-)understand science and mathematics :
Başlığın geri kalanı intuitive rules /
Sorumluluk bildirimi, vb. Ruth Stavy and Dina Tirosh.
246 3# - DEĞİŞKEN BAŞLIK BİÇİMİ
Uygun başlık/Kısa başlık How students misunderstand science and mathematics
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. New York :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Teachers College Press,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2000.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam viii, 127 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 23 cm.
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ
Süreli yayın bildirimi Ways of knowing in science series
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 109-117) and index.
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU
Kaynağın adı Choice.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Introduces a theory of "intuitive rules" for understanding students' math and science cognition and interpreting and predicting their misconceptions in these subjects.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Cognitive learning.
9 (RLIN) 23020
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Mathematics
Genel alt bölüm Study and teaching.
9 (RLIN) 1402
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Science
Genel alt bölüm Study and teaching.
9 (RLIN) 1508
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 124
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Mathematics
Genel alt bölüm Study and teaching.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 1402
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Science
Genel alt bölüm Study and teaching.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 1508
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Tirosh, Dina.
9 (RLIN) 38455
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI
Tek biçim eser adı Ways of knowing in science series.
9 (RLIN) 38456
852 ## - KONUM
-- 43,96USD
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih Sağlama kaynağı Maliyet, normal satın alma fiyatı
18.12.2024   P 507 STA /I T 64181 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) 01.10.2003 Follett Library Resources 43.96
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.