MARC details
000 -LEADER |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
01561cam a2200337 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI |
kontrol alanı |
39342 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI |
kontrol alanı |
VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI |
kontrol alanı |
20241219000219.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
990721s2000||||nyua|||||b||||001|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI |
LC kontrol numarası |
99041827 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI |
Uluslararası Standart Kitap Numarası |
0807739073 (pbk.) |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI |
Uluslararası Standart Kitap Numarası |
0807739081 (cloth) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI |
Özgün kataloglama birimi |
DLC |
Transkripsiyon birimi |
DLC |
Düzeltme birimi |
DLC |
-- |
ICrlF |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI |
Sınıflama numarası |
QA135.5 |
Materyal numarası |
.I525 1999 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI |
Sınıflama numarası |
510/.71/2 |
Sürüm bilgisi |
22 |
245 00 - ESER ADI BİLDİRİMİ |
Eser Adı |
Implementing standards-based mathematics instruction : |
Başlığın geri kalanı |
a casebook for professional development / |
Sorumluluk bildirimi, vb. |
Mary Kay Stein ... [et al.] ; foreword by Deborah Loewenberg Ball. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. |
Basım, dağıtım yeri, vb. |
New York : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. |
Teachers College Press, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. |
c2000. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA |
Kapsam |
xv, 146 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar |
ill ; |
Boyutlar |
23 cm. |
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ |
Süreli yayın bildirimi |
Ways of knowing in science series |
500 ## - GENEL BİLGİ |
Genel not |
"National Council of Teachers of Mathematics.". |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ |
Bibliyografya, vb. notu |
Includes bibliographical references (p. 137-139) and index. |
520 ## - ÖZET, VB. |
Özet, vb. |
Presents case studies of eight math teachers' instructional methods, focusing on how students and teachers undertake specific mathematical tasks in the classroom. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU |
Hedef kitle notu |
Professional |
Kaynak |
Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Mathematics |
Genel alt bölüm |
Study and teaching (Middle school) |
Form alt bölümü |
Case studies. |
9 (RLIN) |
38472 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Mathematics |
Genel alt bölüm |
Study and teaching |
Form alt bölümü |
Case studies. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
38473 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI |
Kişi adı |
Stein, Mary Kay. |
9 (RLIN) |
38474 |
710 2# - EK GİRİŞ--KURUM ADI |
Giriş öğesi olarak kurum ya da yargı adı |
National Council of Teachers of Mathematics. |
9 (RLIN) |
7615 |
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI |
Tek biçim eser adı |
Ways of knowing in science series. |
9 (RLIN) |
38456 |
852 ## - KONUM |
-- |
49,96USD |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması |
Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü |
Book |