Implementing standards-based mathematics instruction : (Record no. 22795)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01561cam a2200337 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 39342
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219000219.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 990721s2000||||nyua|||||b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 99041827
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0807739073 (pbk.)
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0807739081 (cloth)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası QA135.5
Materyal numarası .I525 1999
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 510/.71/2
Sürüm bilgisi 22
245 00 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Implementing standards-based mathematics instruction :
Başlığın geri kalanı a casebook for professional development /
Sorumluluk bildirimi, vb. Mary Kay Stein ... [et al.] ; foreword by Deborah Loewenberg Ball.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. New York :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Teachers College Press,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2000.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam xv, 146 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 23 cm.
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ
Süreli yayın bildirimi Ways of knowing in science series
500 ## - GENEL BİLGİ
Genel not "National Council of Teachers of Mathematics.".
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 137-139) and index.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Presents case studies of eight math teachers' instructional methods, focusing on how students and teachers undertake specific mathematical tasks in the classroom.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Mathematics
Genel alt bölüm Study and teaching (Middle school)
Form alt bölümü Case studies.
9 (RLIN) 38472
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Mathematics
Genel alt bölüm Study and teaching
Form alt bölümü Case studies.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 38473
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Stein, Mary Kay.
9 (RLIN) 38474
710 2# - EK GİRİŞ--KURUM ADI
Giriş öğesi olarak kurum ya da yargı adı National Council of Teachers of Mathematics.
9 (RLIN) 7615
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI
Tek biçim eser adı Ways of knowing in science series.
9 (RLIN) 38456
852 ## - KONUM
-- 49,96USD
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih Sağlama kaynağı Maliyet, normal satın alma fiyatı
18.12.2024   P 510 IMP T 64189 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 01.10.2003 Follett Library Resources 49.96
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.