Foreign and second language learning : (Record no. 30571)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01803pam a2200361 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 48103
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219002337.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 831101s1984||||enk||||f|b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 83023914
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0521274869 (pbk.)
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9780521274869 (pbk.)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası P53.7
Materyal numarası .L5 1984
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 418/.007
Sürüm bilgisi 23
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Littlewood, William.
9 (RLIN) 49084
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Foreign and second language learning :
Başlığın geri kalanı language-acquisition research and its implications for the classroom /
Sorumluluk bildirimi, vb. William T. Littlewood.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. New York :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Cambridge University Press,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. 1984.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam 114 p ;
Boyutlar 23 cm.
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ
Süreli yayın bildirimi Cambridge language teaching library
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 100-112) and index.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Discusses studies and ideas to improve the teaching and learning of foreign and second languages, examining different language theories, whether language learners can be predisposed to approach languages in a certain order, why some individuals are more successful at language acquisition than others, and other related topics.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Language and languages
Genel alt bölüm Study and teaching
-- Psychological aspects.
9 (RLIN) 41005
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning, Psychology of.
9 (RLIN) 7193
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Second language acquisition.
9 (RLIN) 48815
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Language and languages
Genel alt bölüm Study and teaching
-- Psychological aspects.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 41005
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Psychology of learning.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 1065
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI
Tek biçim eser adı Cambridge language teaching library.
9 (RLIN) 49085
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 428.007 LIT T 219278 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 04.10.2006
18.12.2024   P 428.007 LIT /I T 209512 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) 18.12.2006
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.