Education for thinking / (Record no. 37756)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01562pam a2200361 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 56198 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219004319.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 050405s2005||||maua|||||b||||001|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 2005046321 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0674019067 (cloth : alk. paper) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | DLC |
-- | ICrlF |
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU | |
Kimlik doğrulama kodu | pcc |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LB1590.3 |
Materyal numarası | .K84 2005 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 372/.01/1 |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Kuhn, Deanna. |
9 (RLIN) | 45429 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Education for thinking / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Deanna Kuhn. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Cambridge, Mass. : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Harvard University Press, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | 2005. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | 209 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 24 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 201-205) and index. |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | Choice. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Argues that schools are failing to teach students to use their minds well, both in school and beyond, and explains why the author believes that inquiry and argument shuld be at the center of a school's curriculum, helping students develop the skills and values needed for lifelong learning. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Adult |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Critical thinking in children. |
9 (RLIN) | 58863 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Education |
Genel alt bölüm | Aims and objectives. |
9 (RLIN) | 16835 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Inquiry-based learning. |
9 (RLIN) | 58864 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Thought and thinking |
Genel alt bölüm | Study and teaching. |
9 (RLIN) | 23025 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Critical thinking. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 15654 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Education |
Genel alt bölüm | Aims and objectives. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 16835 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Thought and thinking |
Genel alt bölüm | Study and teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 23025 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Kopya numarası | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 372.01 KUH | T 223293 | 1 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 14.01.2009 |