Education for thinking / (Record no. 37756)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01562pam a2200361 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 56198
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219004319.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 050405s2005||||maua|||||b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2005046321
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0674019067 (cloth : alk. paper)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU
Kimlik doğrulama kodu pcc
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1590.3
Materyal numarası .K84 2005
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 372/.01/1
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Kuhn, Deanna.
9 (RLIN) 45429
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Education for thinking /
Sorumluluk bildirimi, vb. Deanna Kuhn.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Cambridge, Mass. :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Harvard University Press,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. 2005.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam 209 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 24 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 201-205) and index.
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU
Kaynağın adı Choice.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Argues that schools are failing to teach students to use their minds well, both in school and beyond, and explains why the author believes that inquiry and argument shuld be at the center of a school's curriculum, helping students develop the skills and values needed for lifelong learning.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Adult
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Critical thinking in children.
9 (RLIN) 58863
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Education
Genel alt bölüm Aims and objectives.
9 (RLIN) 16835
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Inquiry-based learning.
9 (RLIN) 58864
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Thought and thinking
Genel alt bölüm Study and teaching.
9 (RLIN) 23025
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Critical thinking.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 15654
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Education
Genel alt bölüm Aims and objectives.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 16835
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Thought and thinking
Genel alt bölüm Study and teaching.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 23025
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Kopya numarası Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 372.01 KUH T 223293 1 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 14.01.2009
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.