Reframing teacher leadership to improve your school / (Record no. 38668)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01925pam a2200373 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 57189 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219004623.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 080107s2008||||vaua|||f|b||||001|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 2008000481 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 1416606661 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9781416606666 (pbk. : alk. paper) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | DLC |
-- | ICrlF |
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU | |
Coğrafi alan kodu | n-us--- |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LB1715 |
Materyal numarası | .R345 2008 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 371.1/06 |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Reeves, Douglas B., |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1953- |
9 (RLIN) | 59954 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Reframing teacher leadership to improve your school / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Douglas B. Reeves. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Alexandria, VA : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Association for Supervision and Curriculum Development, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2008. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | viii, 204 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 23 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references and index. |
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU | |
Biçimlendirilmiş içindekiler notu | Why a new framework for teacher leadership? -- The leadership imperative -- The new framework in action -- From reflection to resilience : creating the network for a learning organization -- Barriers to teacher leadership -- How systems support the new framework for teacher leadership. |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | Teacher Librarian. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Offers school leaders practical advice on how they can implement positive changes in their schools and communities through teacher leadership, focusing on the latest research findings, practical applications, and ways to improve student achievement and educational equity. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Educational leadership |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 60409 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | School improvement programs |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 23171 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Teachers |
Genel alt bölüm | Training of |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 19592 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Leadership. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 36123 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Schools |
Genel alt bölüm | Administration |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 60418 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Teachers |
Genel alt bölüm | Training |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 33987 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 371.1 REE | T 223563 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 05.05.2009 |