Better learning through structured teaching : (Record no. 38670)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01576pam a2200361 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 57191
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219004624.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 071005s2008||||vaua|||f|b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2007040586
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 1416606351
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781416606352 (pbk. : alk. paper)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1027.23
Materyal numarası .F575 2008
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 371.39
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Fisher, Douglas,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1965-
9 (RLIN) 60421
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Better learning through structured teaching :
Başlığın geri kalanı a framework for the gradual release of responsibility /
Sorumluluk bildirimi, vb. Douglas Fisher, Nancy Frey.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Alexandria, VA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. ASCD,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2008.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam 146 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 23 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 134-140) and index.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Explains how teachers can use modeling, guided practice, collaborative learning, and independent tasks to effectively use classroom time and reach all learners.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Active learning.
9 (RLIN) 43487
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Constructivism (Education)
9 (RLIN) 23176
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teaching.
9 (RLIN) 2846
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning and scholarship.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 23165
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teaching.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 2846
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Frey, Nancy,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1959-
9 (RLIN) 60422
852 ## - KONUM
-- 23,95USD
852 ## - KONUM
-- 23,95USD
852 ## - KONUM
-- 23,95USD
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Toplam süresi uzatılanlar Tam yer numarası Barkod İade tarihi Son ödünç verme tarihi Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih Maliyet, normal satın alma fiyatı
21.12.2024 1 10 P 371.39 FIS T 223565 24.07.2024 21.12.2024 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 05.05.2009 23.95
18.12.2024     P 371.39 FIS T 311045     18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 30.04.2010 23.95
18.12.2024     P 371.39 FIS /I T 302623     18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) 04.05.2010 23.95
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.