Research-based strategies to ignite student learning : (Record no. 38684)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01850pam a2200409 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 57206
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219004628.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 060421s2006||||vau||||||b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2006013341
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 1416603700 (pbk. : alk. paper)
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781416603702
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI
Sistem kontrol numarası (OCoLC)67405619
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI
Sistem kontrol numarası (OCoLC)ocm67405619
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi C#P
-- BAKER
-- DLC
-- ICrlF
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU
Kimlik doğrulama kodu pcc
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1060
Materyal numarası .W545 2006
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 370.15/23
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Willis, Judy.
9 (RLIN) 60419
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Research-based strategies to ignite student learning :
Başlığın geri kalanı insights from a neurologist and classroom teacher /
Sorumluluk bildirimi, vb. Judy Willis.
246 30 - DEĞİŞKEN BAŞLIK BİÇİMİ
Uygun başlık/Kısa başlık Ignite student learning
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Alexandria, Va. :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Association for Supervision and Curriculum Development,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2006.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam x, 125 p ;
Boyutlar 23 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. [115]-122) and index.
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu Memory, learning, and test-taking success -- Strategies to captivate students' attention -- How stress and emotion affect learning -- Assessment that builds dendrites -- Afterword : the future is now.
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU
Kaynağın adı Teacher Librarian.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Provides researched-based teaching strategies, discussing memory and test-taking success, strategies for captivating students' attention, how stress and emotion affect learning, and assessment.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Brain.
9 (RLIN) 1045
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning, Psychology of.
9 (RLIN) 7193
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning
Genel alt bölüm Physiological aspects.
9 (RLIN) 55297
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Brain.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 1045
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning and scholarship
Genel alt bölüm Physiological aspects.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 55301
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Psychology of learning.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 1065
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 370.15 WIL T 223959 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 05.05.2009
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.