Research-based strategies to ignite student learning : (Record no. 38684)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01850pam a2200409 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 57206 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219004628.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 060421s2006||||vau||||||b||||001|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 2006013341 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 1416603700 (pbk. : alk. paper) |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9781416603702 |
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI | |
Sistem kontrol numarası | (OCoLC)67405619 |
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI | |
Sistem kontrol numarası | (OCoLC)ocm67405619 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | C#P |
-- | BAKER |
-- | DLC |
-- | ICrlF |
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU | |
Kimlik doğrulama kodu | pcc |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LB1060 |
Materyal numarası | .W545 2006 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 370.15/23 |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Willis, Judy. |
9 (RLIN) | 60419 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Research-based strategies to ignite student learning : |
Başlığın geri kalanı | insights from a neurologist and classroom teacher / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Judy Willis. |
246 30 - DEĞİŞKEN BAŞLIK BİÇİMİ | |
Uygun başlık/Kısa başlık | Ignite student learning |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Alexandria, Va. : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Association for Supervision and Curriculum Development, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2006. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | x, 125 p ; |
Boyutlar | 23 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. [115]-122) and index. |
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU | |
Biçimlendirilmiş içindekiler notu | Memory, learning, and test-taking success -- Strategies to captivate students' attention -- How stress and emotion affect learning -- Assessment that builds dendrites -- Afterword : the future is now. |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | Teacher Librarian. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Provides researched-based teaching strategies, discussing memory and test-taking success, strategies for captivating students' attention, how stress and emotion affect learning, and assessment. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Brain. |
9 (RLIN) | 1045 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Learning, Psychology of. |
9 (RLIN) | 7193 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Learning |
Genel alt bölüm | Physiological aspects. |
9 (RLIN) | 55297 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Brain. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 1045 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Learning and scholarship |
Genel alt bölüm | Physiological aspects. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 55301 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Psychology of learning. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 1065 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 370.15 WIL | T 223959 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 05.05.2009 |