Schooling by design : (Record no. 38694)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 02435pam a2200409 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 57216 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219004630.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 070130s2007||||vaua|||||b||||001|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 2007004394 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 1416605800 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9781416605805 (pbk. : alk. paper) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | DLC |
-- | ICrlF |
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU | |
Coğrafi alan kodu | n-us--- |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LA217.2 |
Materyal numarası | .W53 2007 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 371.2/00973 |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Wiggins, Grant P., |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1950- |
9 (RLIN) | 58869 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Schooling by design : |
Başlığın geri kalanı | mission, action, and achievement / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Grant Wiggins and Jay McTighe. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Alexandria, VA : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Association for Supervision and Curriculum Development, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2007. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | v, 287 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 28 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 273-277) and index. |
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU | |
Biçimlendirilmiş içindekiler notu | A vision of schooling -- What is the mission of schooling? -- What should curriculum accomplish? -- How should curriculum be re-formed? -- How should teaching be appropriately depersonalized? -- What is the teacher's job when teaching? -- What is the teacher's job when not teaching? -- What is the job of an academic leader? -- A plan for schooling by design -- How should backward design apply to school reform? -- What are the desired results of school reform? -- What evidence should we collect? -- What actions should we plan? -- What habits must we confront? |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | Reference and Research Book News. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Provides a school reform strategy which focuses on a long-term mission; curriculum and assessment framework; set principles of learning; structures, policies, and staff that follow the mission; ongoing feedback and adjustments; and an effective planning process. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Curriculum planning |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 32026 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Education |
Coğrafi alt bölüm | United States |
Genel alt bölüm | Aims and objectives. |
9 (RLIN) | 1215 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Educational change |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 19589 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | School improvement programs |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 23171 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Curriculum planning |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 32026 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Education |
Genel alt bölüm | Aims and objectives. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 16835 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | School improvement programs. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 23172 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | McTighe, Jay. |
9 (RLIN) | 58865 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 371.2 WIG | T 223971 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 06.05.2009 | |||||
18.12.2024 | P 371.2 WIG /I | T 314209 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) | 22.11.2011 |