Schooling by design : (Record no. 38694)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 02435pam a2200409 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 57216
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219004630.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 070130s2007||||vaua|||||b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2007004394
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 1416605800
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781416605805 (pbk. : alk. paper)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU
Coğrafi alan kodu n-us---
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LA217.2
Materyal numarası .W53 2007
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 371.2/00973
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Wiggins, Grant P.,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1950-
9 (RLIN) 58869
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Schooling by design :
Başlığın geri kalanı mission, action, and achievement /
Sorumluluk bildirimi, vb. Grant Wiggins and Jay McTighe.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Alexandria, VA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Association for Supervision and Curriculum Development,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2007.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam v, 287 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 28 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 273-277) and index.
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu A vision of schooling -- What is the mission of schooling? -- What should curriculum accomplish? -- How should curriculum be re-formed? -- How should teaching be appropriately depersonalized? -- What is the teacher's job when teaching? -- What is the teacher's job when not teaching? -- What is the job of an academic leader? -- A plan for schooling by design -- How should backward design apply to school reform? -- What are the desired results of school reform? -- What evidence should we collect? -- What actions should we plan? -- What habits must we confront?
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU
Kaynağın adı Reference and Research Book News.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Provides a school reform strategy which focuses on a long-term mission; curriculum and assessment framework; set principles of learning; structures, policies, and staff that follow the mission; ongoing feedback and adjustments; and an effective planning process.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Curriculum planning
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 32026
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Education
Coğrafi alt bölüm United States
Genel alt bölüm Aims and objectives.
9 (RLIN) 1215
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Educational change
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 19589
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi School improvement programs
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 23171
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Curriculum planning
Coğrafi alt bölüm United States.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 32026
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Education
Genel alt bölüm Aims and objectives.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 16835
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi School improvement programs.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 23172
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı McTighe, Jay.
9 (RLIN) 58865
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 371.2 WIG T 223971 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 06.05.2009
18.12.2024   P 371.2 WIG /I T 314209 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) 22.11.2011
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.