Strategies for success with English language learners / (Record no. 38816)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 02542pam a2200445 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 57346
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219004655.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 080722s2007||||vaua|||f|b||||000|0|tur|d
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2008614875
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 1416603832
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781416603832 (binder)
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI
Sistem kontrol numarası (OCoLC)ocn173485339
037 ## - SAĞLAMA KAYNAĞI
Stok sayısı 706088
Stok numarası/sağlama kaynağı ASCD
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi YDXCP
Transkripsiyon birimi YDXCP
Düzeltme birimi BAKER
-- BTCTA
-- GZI
-- IAY
-- DLC
-- ICrlF
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU
Kimlik doğrulama kodu lccopycat
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası PE1128.A2
Materyal numarası R63 2007
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 428.2/4
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Rojas, Virginia Pauline.
9 (RLIN) 60690
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Strategies for success with English language learners /
Sorumluluk bildirimi, vb. Virginia Pauline Rojas.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Alexandria, VA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Association for Supervision & Curriculum Development,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2007.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam vi, 554 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 30 cm.
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ
Süreli yayın bildirimi ASCD action tool
500 ## - GENEL BİLGİ
Genel not In a 3-ring binder.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references.
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu Section 1. Challenge, vision, and response -- section 2. Scaffolding strategies for English language learners. Time-honored scaffolds ; Literacy strategies ; Instructional practices -- section 3. Strategies for working together. Self-assessment checklist and rating scale ; A proposal for an expanded assessment framework tool to monitor English language acquisition and academic achievement ; A backward design unit template and example ; Lesson task planner template for coteaching ; Professional development rubric example.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Discusses the challenges of evaluating English-language learners in the classroom and provides strategies, self-assessment checklists, an example of a professional development rubric, and other resources. Provides strategies to evaluate English-language learners in the classroom,.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi English language
Genel alt bölüm Ability testing
-- Evaluation.
9 (RLIN) 60691
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi English language
Genel alt bölüm Study and teaching
-- Foreign speakers
-- Evaluation.
9 (RLIN) 60692
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Second language acquisition.
9 (RLIN) 48815
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Ability
Genel alt bölüm Testing
-- Evaluation.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 60693
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi English as a second language.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 25819
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi English as a second language
Genel alt bölüm Evaluation.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 60694
710 2# - EK GİRİŞ--KURUM ADI
Giriş öğesi olarak kurum ya da yargı adı Association for Supervision and Curriculum Development.
9 (RLIN) 60411
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI
Tek biçim eser adı ASCD action tool.
9 (RLIN) 60695
852 ## - KONUM
-- 50,00USD
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Kopya numarası Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih Maliyet, normal satın alma fiyatı
18.12.2024   P 418.0071 ROJ T 224036 2 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 08.09.2009 50.00
18.12.2024   P 418.0071 ROJ /I T 300005   18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) 27.05.2009  
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.