Strategies for success with English language learners / (Record no. 38816)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 02542pam a2200445 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 57346 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219004655.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 080722s2007||||vaua|||f|b||||000|0|tur|d |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 2008614875 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 1416603832 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9781416603832 (binder) |
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI | |
Sistem kontrol numarası | (OCoLC)ocn173485339 |
037 ## - SAĞLAMA KAYNAĞI | |
Stok sayısı | 706088 |
Stok numarası/sağlama kaynağı | ASCD |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | YDXCP |
Transkripsiyon birimi | YDXCP |
Düzeltme birimi | BAKER |
-- | BTCTA |
-- | GZI |
-- | IAY |
-- | DLC |
-- | ICrlF |
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU | |
Kimlik doğrulama kodu | lccopycat |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | PE1128.A2 |
Materyal numarası | R63 2007 |
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 428.2/4 |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Rojas, Virginia Pauline. |
9 (RLIN) | 60690 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Strategies for success with English language learners / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Virginia Pauline Rojas. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Alexandria, VA : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Association for Supervision & Curriculum Development, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2007. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | vi, 554 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill ; |
Boyutlar | 30 cm. |
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ | |
Süreli yayın bildirimi | ASCD action tool |
500 ## - GENEL BİLGİ | |
Genel not | In a 3-ring binder. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references. |
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU | |
Biçimlendirilmiş içindekiler notu | Section 1. Challenge, vision, and response -- section 2. Scaffolding strategies for English language learners. Time-honored scaffolds ; Literacy strategies ; Instructional practices -- section 3. Strategies for working together. Self-assessment checklist and rating scale ; A proposal for an expanded assessment framework tool to monitor English language acquisition and academic achievement ; A backward design unit template and example ; Lesson task planner template for coteaching ; Professional development rubric example. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Discusses the challenges of evaluating English-language learners in the classroom and provides strategies, self-assessment checklists, an example of a professional development rubric, and other resources. Provides strategies to evaluate English-language learners in the classroom,. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | English language |
Genel alt bölüm | Ability testing |
-- | Evaluation. |
9 (RLIN) | 60691 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | English language |
Genel alt bölüm | Study and teaching |
-- | Foreign speakers |
-- | Evaluation. |
9 (RLIN) | 60692 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Second language acquisition. |
9 (RLIN) | 48815 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Ability |
Genel alt bölüm | Testing |
-- | Evaluation. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 60693 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | English as a second language. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 25819 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | English as a second language |
Genel alt bölüm | Evaluation. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 60694 |
710 2# - EK GİRİŞ--KURUM ADI | |
Giriş öğesi olarak kurum ya da yargı adı | Association for Supervision and Curriculum Development. |
9 (RLIN) | 60411 |
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI | |
Tek biçim eser adı | ASCD action tool. |
9 (RLIN) | 60695 |
852 ## - KONUM | |
-- | 50,00USD |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Kopya numarası | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih | Maliyet, normal satın alma fiyatı |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 418.0071 ROJ | T 224036 | 2 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 08.09.2009 | 50.00 | |||||
18.12.2024 | P 418.0071 ROJ /I | T 300005 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) | 27.05.2009 |