Advancing formative assessment in every classroom : (Record no. 40848)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 02316pam a2200397 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 59595
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219005222.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 090806s2009||||vaua|||f|b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2009032467
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 1416609113 (pbk. : alk. paper)
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781416609117 (pbk. : alk. paper)
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI
Sistem kontrol numarası (OCoLC)ocn429816941
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi SINIE
-- CDX
-- YDXCP
-- DLC
-- ICrlF
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU
Coğrafi alan kodu n-us---
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1731
Materyal numarası .M66 2009
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 371.26/4
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Moss, Connie M.
9 (RLIN) 63394
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Advancing formative assessment in every classroom :
Başlığın geri kalanı a guide for instructional leaders /
Sorumluluk bildirimi, vb. Connie M. Moss, Susan M. Brookhart.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Alexandria, VA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. ASCD,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2009.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam vii, 165 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 25 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 152-157) and index.
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu The lay of the land: essential elements of the formative assessment process -- Leveling the playing field: sharing learning targets and criteria for success -- Shifting from correcting to informing: feedback that feeds forward -- Achieving more with focus: fostering student goal setting -- Helping goal-setters become active goal-getters: the role of student self-assessment -- Enriching classroom discourse: planning for and asking strategic questions -- Valuing critical thinking and inquiry: engaging students in asking effective questions -- Creating a culture of intentional learning: taking formative assessment schoolwide.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Explains formative assessment, discusses common misconceptions about it, and provides strategies for using it in the classroom.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Educational evaluation
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 63395
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Group work in education
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 60399
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teachers
Genel alt bölüm In-service training.
9 (RLIN) 51375
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Cooperative learning.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 35169
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Educational evaluation
Coğrafi alt bölüm United States.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 63395
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teachers
Genel alt bölüm In-service training.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 51375
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Brookhart, Susan M.
9 (RLIN) 60471
852 ## - KONUM
-- 27,95USD
852 ## - KONUM
-- 27,95USD
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih Maliyet, normal satın alma fiyatı
18.12.2024   P 371.264 MOS T 311059 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 30.04.2010 27.95
18.12.2024   P 371.264 MOS /I T 302801 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) 05.05.2010 27.95
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.