Becoming a critically reflective teacher / (Record no. 41096)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01484cam a2200349 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 59853 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219005305.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 950417s1995||||cau||||||b||||001|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 95012699 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0787901318 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | DLC |
-- | ICrlF |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LB2331 |
Materyal numarası | .B677 1995 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 378.1/25 |
Sürüm bilgisi | 20 |
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 371.102 |
Sürüm bilgisi | 21 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Brookfield, Stephen. |
9 (RLIN) | 63725 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Becoming a critically reflective teacher / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Stephen D. Brookfield. |
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ | |
Sürüm bildirimi | 1st ed. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | San Francisco : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Jossey-Bass, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c1995. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | xxiv, 296 p ; |
Boyutlar | 24 cm. |
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ | |
Süreli yayın bildirimi | The Jossey-Bass higher and adult education series |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 271-287) and indexes. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Explores what it means to be a critically reflective teacher--one who identifies and examines the assumptions that undergird how he or she works, and discusses the benefits of viewing a teaching practice from the perspectives of autobiography, student and colleague perceptions, and theoretical literature. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Critical thinking. |
9 (RLIN) | 15654 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Teaching. |
9 (RLIN) | 2846 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Critical thinking. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 15654 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears. |
9 (RLIN) | 2846 |
830 #4 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI | |
Tek biçim eser adı | The Jossey-Bass higher and adult education series. |
9 (RLIN) | 38522 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 371.102 BRO | T 311314 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 21.09.2010 |