Becoming a critically reflective teacher / (Record no. 41096)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01484cam a2200349 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 59853
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219005305.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 950417s1995||||cau||||||b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 95012699
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0787901318
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB2331
Materyal numarası .B677 1995
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 378.1/25
Sürüm bilgisi 20
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 371.102
Sürüm bilgisi 21
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Brookfield, Stephen.
9 (RLIN) 63725
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Becoming a critically reflective teacher /
Sorumluluk bildirimi, vb. Stephen D. Brookfield.
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ
Sürüm bildirimi 1st ed.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. San Francisco :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Jossey-Bass,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c1995.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam xxiv, 296 p ;
Boyutlar 24 cm.
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ
Süreli yayın bildirimi The Jossey-Bass higher and adult education series
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 271-287) and indexes.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Explores what it means to be a critically reflective teacher--one who identifies and examines the assumptions that undergird how he or she works, and discusses the benefits of viewing a teaching practice from the perspectives of autobiography, student and colleague perceptions, and theoretical literature.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Critical thinking.
9 (RLIN) 15654
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teaching.
9 (RLIN) 2846
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Critical thinking.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 15654
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teaching.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 2846
830 #4 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI
Tek biçim eser adı The Jossey-Bass higher and adult education series.
9 (RLIN) 38522
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 371.102 BRO T 311314 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 21.09.2010
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.