Integrating differentiated instruction & understanding by design : (Record no. 41276)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 02894pam a2200505 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 60041
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219005335.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 050909s2006||||vaua|||||b||||001|0|eng||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2005025953
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 1416602844 (alk. paper)
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781416602842 (alk. paper)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU
Kimlik doğrulama kodu pcc
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1027.3
Materyal numarası .T66 2006
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 371.102
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Tomlinson, Carol A.
9 (RLIN) 60987
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Integrating differentiated instruction & understanding by design :
Başlığın geri kalanı connecting content and kids /
Sorumluluk bildirimi, vb. Carol Ann Tomlinson and Jay McTighe.
246 3# - DEĞİŞKEN BAŞLIK BİÇİMİ
Uygun başlık/Kısa başlık Integrating differentiated instruction and understanding by design
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Alexandria, VA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Association for Supervision and Curriculum Development,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2006.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam vii, 199 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 23 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 187-191) and index.
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu UbD and DI : an essential partnership -- What really matters in teaching? (The students) -- What really matters in learning? (Content) -- What really matters in planning for student success? -- Considering evidence of learning in diverse classrooms -- Responsive teaching with UbD in academically diverse classrooms -- Teaching for understanding in academically diverse classrooms -- Grading and reporting achievement -- Bringing it all together : curriculum and instruction through the lens of UbD and DI -- Moving forward to integrate UbD and DI.
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU
Kaynağın adı Reference and Research Book News.
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU
Kaynağın adı Teacher Librarian.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Explains how the curriculum planning model Understanding by Design (UbD) and the teaching model Differentiated Instruction (DI) fit together and can be integrated for student success, discussing such topics as responsive teaching with UbD and assessment in academically diverse classrooms.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Curriculum planning.
9 (RLIN) 21837
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Education
Genel alt bölüm Research.
9 (RLIN) 26058
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Individualized instruction.
9 (RLIN) 60697
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning.
9 (RLIN) 124
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Mixed ability grouping in education.
9 (RLIN) 63318
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teaching.
9 (RLIN) 2846
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Curriculum planning.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 21837
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Education
Genel alt bölüm Research.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 26058
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Individualized instruction.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 60697
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning and scholarship.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 23165
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Mixed ability grouping in education.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 63318
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teaching.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 2846
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı McTighe, Jay.
9 (RLIN) 58865
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih Toplam süresi uzatılanlar İade tarihi Son ödünç verme tarihi
18.12.2024   P 371.102 TOM T 311597 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 01.11.2010      
18.12.2024   P 371.102 TOM /I T 314207 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) 22.11.2011      
25.06.2025 4 P 371.102 TOM/I T 323393 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library Primary / Non-Fiction / Teacher Resources (PS) 13.02.2024 19 25.08.2025 25.06.2025
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.