MARC details
000 -LEADER |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
02894pam a2200505 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI |
kontrol alanı |
60041 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI |
kontrol alanı |
VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI |
kontrol alanı |
20241219005335.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
050909s2006||||vaua|||||b||||001|0|eng|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI |
LC kontrol numarası |
2005025953 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI |
Uluslararası Standart Kitap Numarası |
1416602844 (alk. paper) |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI |
Uluslararası Standart Kitap Numarası |
9781416602842 (alk. paper) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI |
Özgün kataloglama birimi |
DLC |
Transkripsiyon birimi |
DLC |
Düzeltme birimi |
DLC |
-- |
ICrlF |
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU |
Kimlik doğrulama kodu |
pcc |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI |
Sınıflama numarası |
LB1027.3 |
Materyal numarası |
.T66 2006 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI |
Sınıflama numarası |
371.102 |
Sürüm bilgisi |
22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI |
Kişi adı |
Tomlinson, Carol A. |
9 (RLIN) |
60987 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ |
Eser Adı |
Integrating differentiated instruction & understanding by design : |
Başlığın geri kalanı |
connecting content and kids / |
Sorumluluk bildirimi, vb. |
Carol Ann Tomlinson and Jay McTighe. |
246 3# - DEĞİŞKEN BAŞLIK BİÇİMİ |
Uygun başlık/Kısa başlık |
Integrating differentiated instruction and understanding by design |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. |
Basım, dağıtım yeri, vb. |
Alexandria, VA : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. |
Association for Supervision and Curriculum Development, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. |
c2006. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA |
Kapsam |
vii, 199 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar |
ill ; |
Boyutlar |
23 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ |
Bibliyografya, vb. notu |
Includes bibliographical references (p. 187-191) and index. |
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU |
Biçimlendirilmiş içindekiler notu |
UbD and DI : an essential partnership -- What really matters in teaching? (The students) -- What really matters in learning? (Content) -- What really matters in planning for student success? -- Considering evidence of learning in diverse classrooms -- Responsive teaching with UbD in academically diverse classrooms -- Teaching for understanding in academically diverse classrooms -- Grading and reporting achievement -- Bringing it all together : curriculum and instruction through the lens of UbD and DI -- Moving forward to integrate UbD and DI. |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU |
Kaynağın adı |
Reference and Research Book News. |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU |
Kaynağın adı |
Teacher Librarian. |
520 ## - ÖZET, VB. |
Özet, vb. |
Explains how the curriculum planning model Understanding by Design (UbD) and the teaching model Differentiated Instruction (DI) fit together and can be integrated for student success, discussing such topics as responsive teaching with UbD and assessment in academically diverse classrooms. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU |
Hedef kitle notu |
Professional |
Kaynak |
Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Curriculum planning. |
9 (RLIN) |
21837 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Education |
Genel alt bölüm |
Research. |
9 (RLIN) |
26058 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Individualized instruction. |
9 (RLIN) |
60697 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Learning. |
9 (RLIN) |
124 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Mixed ability grouping in education. |
9 (RLIN) |
63318 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Teaching. |
9 (RLIN) |
2846 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Curriculum planning. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
21837 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Education |
Genel alt bölüm |
Research. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
26058 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Individualized instruction. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
60697 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Learning and scholarship. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
23165 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Mixed ability grouping in education. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
63318 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
2846 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI |
Kişi adı |
McTighe, Jay. |
9 (RLIN) |
58865 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması |
Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü |
Book |