Differentiating math instruction : (Record no. 41463)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01476pam a2200361 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 60258
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219005410.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 090107s2009||||caua|||f|b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2008055935
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 1412970814
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 1412970822
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781412970815 (trade)
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781412970822 (pbk.)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi ICrlF
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası QA20.I53
Materyal numarası B46 2009
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 372.7
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Bender, William N.
9 (RLIN) 605
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Differentiating math instruction :
Başlığın geri kalanı strategies that work for K-8 classrooms /
Sorumluluk bildirimi, vb. William N. Bender.
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ
Sürüm bildirimi 2nd ed.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Thousand Oaks, CA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Corwin,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2009.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam viii, 143 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 29 cm.
500 ## - GENEL BİLGİ
Genel not "With updates based on the National Mathematics Advisory Panel report.".
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 136-140) and index.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. A comprehensive guide to differentiating math instruction that presents classroom-tested strategies and time-saving tips to help teachers raise student achievement in the classroom.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Individualized instruction.
9 (RLIN) 60697
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Mathematics
Genel alt bölüm Study and teaching (Middle school)
9 (RLIN) 45396
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Individualized instruction.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 60697
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Mathematics
Genel alt bölüm Study and teaching.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 1402
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 372.7 BEN /I T 311919 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) 04.01.2011
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.