How video game designers use math / (Record no. 47434)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 02625pam a2200529 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 68049
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219011552.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 090625s2010||||nyua|||c|b||||001|0|eng||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2009024173
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 1604136030
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781604136036 (lib. bdg.)
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI
Sistem kontrol numarası (IMchF)fol12653674
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi ICrlF
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası QA76.76.C672
Materyal numarası E33 2010
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 794.801/51
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Egan, Jill.
9 (RLIN) 75302
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı How video game designers use math /
Sorumluluk bildirimi, vb. by Jill Egan ; math curriculum consultant, Rhea A. Stewart.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. New York :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Chelsea Clubhouse,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2010.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam 32 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar col. ill. ;
Boyutlar 25 cm.
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ
Süreli yayın bildirimi Math in the real world
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 31) and index.
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu What is video game design? -- Designing for the audience -- What a character! -- Creating a scene -- All about animation -- Thinking about speed -- Creating color -- What's that sound? -- On the level -- 3-D design -- Capturing motion -- Meet Satoshi Tajiri -- If you want to be a video game designer -- Answer key.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Looks at some of the many ways in which video game designers use math on a daily basis to customize settings, characters, and actions for the games they create.
521 0# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu 6.1
Kaynak Follett Library Resources
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu 3-6
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu 3-6
Kaynak Follett Library Resources
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Computer animation
Genel alt bölüm Mathematics
Form alt bölümü Juvenile literature.
9 (RLIN) 75303
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Computer games
Genel alt bölüm Mathematics
Form alt bölümü Juvenile literature.
9 (RLIN) 75304
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Computer games
Genel alt bölüm Programming
-- Vocational guidance
Form alt bölümü Juvenile literature.
9 (RLIN) 75305
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Video games
Genel alt bölüm Design
-- Vocational guidance
Form alt bölümü Juvenile literature.
9 (RLIN) 75306
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Video games
Genel alt bölüm Mathematics
Form alt bölümü Juvenile literature.
9 (RLIN) 75307
650 #1 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Computer animation
Genel alt bölüm Mathematics.
9 (RLIN) 75308
650 #1 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Computer games
Genel alt bölüm Mathematics.
9 (RLIN) 75309
650 #1 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Computer games
Genel alt bölüm Programming
-- Vocational guidance.
9 (RLIN) 75310
650 #1 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Video games
Genel alt bölüm Design
-- Vocational guidance.
9 (RLIN) 75311
650 #1 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Video games
Genel alt bölüm Mathematics.
9 (RLIN) 75312
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi 3D design
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 75313
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Computer animation
Genel alt bölüm Mathematics.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 75308
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Computer games
Genel alt bölüm Computer software
-- Vocational guidance.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 75314
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Computer games
Genel alt bölüm Mathematics.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 75309
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Video games
Genel alt bölüm Design
-- Vocational guidance.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 75311
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Video games
Genel alt bölüm Mathematics.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 75312
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI
Tek biçim eser adı Math in the real world.
9 (RLIN) 75296
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   E 794.801 EGA /I T 318283 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library Primary (PS) 03.07.2013
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.