MARC details
000 -LEADER |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
02625pam a2200529 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI |
kontrol alanı |
68049 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI |
kontrol alanı |
VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI |
kontrol alanı |
20241219011552.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
090625s2010||||nyua|||c|b||||001|0|eng|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI |
LC kontrol numarası |
2009024173 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI |
Uluslararası Standart Kitap Numarası |
1604136030 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI |
Uluslararası Standart Kitap Numarası |
9781604136036 (lib. bdg.) |
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI |
Sistem kontrol numarası |
(IMchF)fol12653674 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI |
Özgün kataloglama birimi |
DLC |
Transkripsiyon birimi |
DLC |
Düzeltme birimi |
ICrlF |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI |
Sınıflama numarası |
QA76.76.C672 |
Materyal numarası |
E33 2010 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI |
Sınıflama numarası |
794.801/51 |
Sürüm bilgisi |
22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI |
Kişi adı |
Egan, Jill. |
9 (RLIN) |
75302 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ |
Eser Adı |
How video game designers use math / |
Sorumluluk bildirimi, vb. |
by Jill Egan ; math curriculum consultant, Rhea A. Stewart. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. |
Basım, dağıtım yeri, vb. |
New York : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. |
Chelsea Clubhouse, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. |
c2010. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA |
Kapsam |
32 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar |
col. ill. ; |
Boyutlar |
25 cm. |
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ |
Süreli yayın bildirimi |
Math in the real world |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ |
Bibliyografya, vb. notu |
Includes bibliographical references (p. 31) and index. |
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU |
Biçimlendirilmiş içindekiler notu |
What is video game design? -- Designing for the audience -- What a character! -- Creating a scene -- All about animation -- Thinking about speed -- Creating color -- What's that sound? -- On the level -- 3-D design -- Capturing motion -- Meet Satoshi Tajiri -- If you want to be a video game designer -- Answer key. |
520 ## - ÖZET, VB. |
Özet, vb. |
Looks at some of the many ways in which video game designers use math on a daily basis to customize settings, characters, and actions for the games they create. |
521 0# - HEDEF KİTLE NOTU |
Hedef kitle notu |
6.1 |
Kaynak |
Follett Library Resources |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU |
Hedef kitle notu |
3-6 |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU |
Hedef kitle notu |
3-6 |
Kaynak |
Follett Library Resources |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Computer animation |
Genel alt bölüm |
Mathematics |
Form alt bölümü |
Juvenile literature. |
9 (RLIN) |
75303 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Computer games |
Genel alt bölüm |
Mathematics |
Form alt bölümü |
Juvenile literature. |
9 (RLIN) |
75304 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Computer games |
Genel alt bölüm |
Programming |
-- |
Vocational guidance |
Form alt bölümü |
Juvenile literature. |
9 (RLIN) |
75305 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Video games |
Genel alt bölüm |
Design |
-- |
Vocational guidance |
Form alt bölümü |
Juvenile literature. |
9 (RLIN) |
75306 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Video games |
Genel alt bölüm |
Mathematics |
Form alt bölümü |
Juvenile literature. |
9 (RLIN) |
75307 |
650 #1 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Computer animation |
Genel alt bölüm |
Mathematics. |
9 (RLIN) |
75308 |
650 #1 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Computer games |
Genel alt bölüm |
Mathematics. |
9 (RLIN) |
75309 |
650 #1 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Computer games |
Genel alt bölüm |
Programming |
-- |
Vocational guidance. |
9 (RLIN) |
75310 |
650 #1 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Video games |
Genel alt bölüm |
Design |
-- |
Vocational guidance. |
9 (RLIN) |
75311 |
650 #1 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Video games |
Genel alt bölüm |
Mathematics. |
9 (RLIN) |
75312 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
3D design |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears |
9 (RLIN) |
75313 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Computer animation |
Genel alt bölüm |
Mathematics. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears |
9 (RLIN) |
75308 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Computer games |
Genel alt bölüm |
Computer software |
-- |
Vocational guidance. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears |
9 (RLIN) |
75314 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Computer games |
Genel alt bölüm |
Mathematics. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears |
9 (RLIN) |
75309 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Video games |
Genel alt bölüm |
Design |
-- |
Vocational guidance. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears |
9 (RLIN) |
75311 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Video games |
Genel alt bölüm |
Mathematics. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears |
9 (RLIN) |
75312 |
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI |
Tek biçim eser adı |
Math in the real world. |
9 (RLIN) |
75296 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması |
Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü |
Book |