Embedding formative assessment : (Record no. 53549)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01446cam a2200361 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 77935
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219013156.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 150605s2015||||flua|||f|bf|||001|0|tur|d
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 1941112293
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781941112298
Niteleyici bilgi (pbk.)
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI
Sistem kontrol numarası (IMchF)fol15555411
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi ICrlF
Kataloglama dili eng
Transkripsiyon birimi ICrlF
Düzeltme birimi ICrlF
050 #4 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1025.3
Materyal numarası .W47 2015
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 371/.26
Sürüm bilgisi 23
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Wiliam, Dylan.
9 (RLIN) 83220
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Embedding formative assessment :
Başlığın geri kalanı practical techniques for K-12 classrooms /
Sorumluluk bildirimi, vb. Dylan Wiliam, Siobhán Leahy.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. West Palm Beach, FL :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Learning Sciences International,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. [2015]
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam xx, 244 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill. ;
Boyutlar 26 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 223-236) and index.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Provides strategies for how formative assessment can improve students' learning.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Academic achievement.
9 (RLIN) 59866
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Educational tests and measurements.
9 (RLIN) 42101
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Effective teaching
Form alt bölümü Handbooks, manuals, etc.
9 (RLIN) 57364
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Academic achievement.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 59866
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Educational tests and measurements.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 42101
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teaching
Form alt bölümü Handbooks, manuals, etc.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 23164
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Leahy, Siobhán.
9 (RLIN) 83221
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 371.26 WIL T 329462 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 17.03.2016
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.