Better learning through structured teaching : (Record no. 63746)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 02059nam a2200385 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 115106
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219015412.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 210406s2021||||vaua|||f|b||||001|0|eng||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2021015511
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781416630609
Niteleyici bilgi (pbk.)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi KOCb
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası P 371.3 FIS/I
Sürüm bilgisi 23
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Fisher, Douglas,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1965-
9 (RLIN) 60421
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Better learning through structured teaching :
Başlığın geri kalanı a framework for the gradual release of responsibility /
Sorumluluk bildirimi, vb. Douglas Fisher, Nancy Frey.
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ
Sürüm bildirimi 3rd ed.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Alexandria, Va. USA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. ASCD,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. [2021]
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam ix, 163 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill. ;
Boyutlar 23 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 151-155) and index.
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu Learning and the intentional act of teaching -- Focused instruction: purpose and cognitive apprenticeship -- Guided instruction: questions, prompts, and cues -- Collaborative learning: creating student learning communities -- Independant learning: practicing and applying what has been taught -- Implementing the gradual release of responsibility instructional framework.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. "Guide to the gradual release of responsibility--an instructional framework teachers can use to help students become more successful and self-directed learners"--Provided by publisher.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Active learning.
9 (RLIN) 43487
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Constructivism (Education)
9 (RLIN) 23176
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teaching.
9 (RLIN) 2846
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Psychology of learning.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 1065
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teaching.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 2846
655 #7 - DİZİN TERİMİ--TÜR/BİÇİM
Tür/biçim verisi veya odak terim Instructional and educational works.
Terim kaynağı lcgft
9 (RLIN) 87131
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Frey, Nancy,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1959-
9 (RLIN) 60422
776 08 - EK FİZİKSEL FORM GİRİŞİ
İlişkili bilgiler Online version:
Ana giriş başlığı Fisher, Douglas, 1965-
Eser Adı Better learning through structured teaching
Baskı 3.
Yayının yeri, yayınevi ve yayın tarihi Alexandria : ASCD, 2021
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781416630616
Kayıt kontrol numarası (DLC) 2021015512
926 ## -
-- Destiny Material Type
-- Paperback
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Toplam süresi uzatılanlar Tam yer numarası Barkod Son ödünç verme tarihi Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
21.12.2024 2 2 P 371.3 FIS/I T 323389 21.12.2024 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library Primary / Non-Fiction / Teacher Resources (PS) 13.02.2024
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.