Better learning through structured teaching : (Record no. 63746)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 02059nam a2200385 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 115106 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219015412.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 210406s2021||||vaua|||f|b||||001|0|eng|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 2021015511 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9781416630609 |
Niteleyici bilgi | (pbk.) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | KOCb |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | P 371.3 FIS/I |
Sürüm bilgisi | 23 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Fisher, Douglas, |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1965- |
9 (RLIN) | 60421 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Better learning through structured teaching : |
Başlığın geri kalanı | a framework for the gradual release of responsibility / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Douglas Fisher, Nancy Frey. |
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ | |
Sürüm bildirimi | 3rd ed. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Alexandria, Va. USA : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | ASCD, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | [2021] |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | ix, 163 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill. ; |
Boyutlar | 23 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 151-155) and index. |
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU | |
Biçimlendirilmiş içindekiler notu | Learning and the intentional act of teaching -- Focused instruction: purpose and cognitive apprenticeship -- Guided instruction: questions, prompts, and cues -- Collaborative learning: creating student learning communities -- Independant learning: practicing and applying what has been taught -- Implementing the gradual release of responsibility instructional framework. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | "Guide to the gradual release of responsibility--an instructional framework teachers can use to help students become more successful and self-directed learners"--Provided by publisher. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Active learning. |
9 (RLIN) | 43487 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Constructivism (Education) |
9 (RLIN) | 23176 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Teaching. |
9 (RLIN) | 2846 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Psychology of learning. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 1065 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 2846 |
655 #7 - DİZİN TERİMİ--TÜR/BİÇİM | |
Tür/biçim verisi veya odak terim | Instructional and educational works. |
Terim kaynağı | lcgft |
9 (RLIN) | 87131 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Frey, Nancy, |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1959- |
9 (RLIN) | 60422 |
776 08 - EK FİZİKSEL FORM GİRİŞİ | |
İlişkili bilgiler | Online version: |
Ana giriş başlığı | Fisher, Douglas, 1965- |
Eser Adı | Better learning through structured teaching |
Baskı | 3. |
Yayının yeri, yayınevi ve yayın tarihi | Alexandria : ASCD, 2021 |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9781416630616 |
Kayıt kontrol numarası | (DLC) 2021015512 |
926 ## - | |
-- | Destiny Material Type |
-- | Paperback |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Toplam süresi uzatılanlar | Tam yer numarası | Barkod | Son ödünç verme tarihi | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
21.12.2024 | 2 | 2 | P 371.3 FIS/I | T 323389 | 21.12.2024 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | Primary / Non-Fiction / Teacher Resources (PS) | 13.02.2024 |