MARC details
000 -LEADER |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
02159nam a2200409 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI |
kontrol alanı |
115110 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI |
kontrol alanı |
VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI |
kontrol alanı |
20241219015413.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
220902s2023||||vaua|||f|b||||001|0|eng|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI |
LC kontrol numarası |
2022039692 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI |
Uluslararası Standart Kitap Numarası |
9781416631644 |
Niteleyici bilgi |
pbk |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI |
Özgün kataloglama birimi |
KOCb |
Kataloglama dili |
eng |
Transkripsiyon birimi |
DLC |
Düzeltme birimi |
ICrlF |
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU |
Kimlik doğrulama kodu |
pcc |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI |
Sınıflama numarası |
P 370.15 HES/I |
Sürüm bilgisi |
23/eng/20220908 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI |
Kişi adı |
Hess, Karin |
Tam ad biçimi |
(Karin K.) |
9 (RLIN) |
93852 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ |
Eser Adı |
Rigor by design not chance : |
Başlığın geri kalanı |
deeper thinking through actionable instruction and assessment / |
Sorumluluk bildirimi, vb. |
Karin Hess. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. |
Basım, dağıtım yeri, vb. |
Arlington, Va. : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. |
ASCD, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. |
[2023] |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA |
Kapsam |
xiv, 194 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar |
ill. ; |
Boyutlar |
28 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ |
Bibliyografya, vb. notu |
Includes bibliographical references (p. 180-183) and index. |
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU |
Biçimlendirilmiş içindekiler notu |
Rigor by design: laying the foundation for deeper learning -- Ask a series of probing questions -- Build schemas -- Consider strategic scaffolding -- Design complex tasks -- Engage students in metacognition and self-reflection -- Putting it all together-by design, not chance. |
520 ## - ÖZET, VB. |
Özet, vb. |
"A practical and systematic approach to deepening student engagement, promoting a growth mindset, and building a classroom culture that truly supports thinking and learning"--Provided by publisher. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU |
Hedef kitle notu |
Professional. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU |
Hedef kitle notu |
Professional |
Kaynak |
Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Cognitive learning. |
9 (RLIN) |
23020 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Educational tests and measurements. |
9 (RLIN) |
42101 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Motivation in education. |
9 (RLIN) |
40364 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Thought and thinking |
Genel alt bölüm |
Study and teaching. |
9 (RLIN) |
23025 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Educational tests and measurements. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears |
9 (RLIN) |
42101 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Learning and scholarship. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears |
9 (RLIN) |
23165 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Psychology of learning. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears |
9 (RLIN) |
1065 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Thought and thinking |
Genel alt bölüm |
Study and teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears |
9 (RLIN) |
23025 |
655 #7 - DİZİN TERİMİ--TÜR/BİÇİM |
Tür/biçim verisi veya odak terim |
Instructional and educational works. |
Terim kaynağı |
lcgft |
9 (RLIN) |
87131 |
776 08 - EK FİZİKSEL FORM GİRİŞİ |
İlişkili bilgiler |
Online version: |
Ana giriş başlığı |
Hess, Karin. |
Eser Adı |
Rigor by design, not chance |
Yayının yeri, yayınevi ve yayın tarihi |
Arlington, Virginia : ASCD, [2023] |
Uluslararası Standart Kitap Numarası |
9781416631651 |
Kayıt kontrol numarası |
(DLC) 2022039693 |
926 ## - |
-- |
Destiny Material Type |
-- |
Paperback |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması |
Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü |
Book |