Rigor by design not chance : (Record no. 63750)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 02159nam a2200409 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 115110
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219015413.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 220902s2023||||vaua|||f|b||||001|0|eng||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2022039692
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781416631644
Niteleyici bilgi pbk
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi KOCb
Kataloglama dili eng
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi ICrlF
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU
Kimlik doğrulama kodu pcc
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası P 370.15 HES/I
Sürüm bilgisi 23/eng/20220908
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Hess, Karin
Tam ad biçimi (Karin K.)
9 (RLIN) 93852
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Rigor by design not chance :
Başlığın geri kalanı deeper thinking through actionable instruction and assessment /
Sorumluluk bildirimi, vb. Karin Hess.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Arlington, Va. :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. ASCD,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. [2023]
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam xiv, 194 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill. ;
Boyutlar 28 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 180-183) and index.
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu Rigor by design: laying the foundation for deeper learning -- Ask a series of probing questions -- Build schemas -- Consider strategic scaffolding -- Design complex tasks -- Engage students in metacognition and self-reflection -- Putting it all together-by design, not chance.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. "A practical and systematic approach to deepening student engagement, promoting a growth mindset, and building a classroom culture that truly supports thinking and learning"--Provided by publisher.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Cognitive learning.
9 (RLIN) 23020
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Educational tests and measurements.
9 (RLIN) 42101
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Motivation in education.
9 (RLIN) 40364
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Thought and thinking
Genel alt bölüm Study and teaching.
9 (RLIN) 23025
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Educational tests and measurements.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 42101
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning and scholarship.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 23165
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Psychology of learning.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 1065
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Thought and thinking
Genel alt bölüm Study and teaching.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 23025
655 #7 - DİZİN TERİMİ--TÜR/BİÇİM
Tür/biçim verisi veya odak terim Instructional and educational works.
Terim kaynağı lcgft
9 (RLIN) 87131
776 08 - EK FİZİKSEL FORM GİRİŞİ
İlişkili bilgiler Online version:
Ana giriş başlığı Hess, Karin.
Eser Adı Rigor by design, not chance
Yayının yeri, yayınevi ve yayın tarihi Arlington, Virginia : ASCD, [2023]
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781416631651
Kayıt kontrol numarası (DLC) 2022039693
926 ## -
-- Destiny Material Type
-- Paperback
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Toplam süresi uzatılanlar Tam yer numarası Barkod Son ödünç verme tarihi Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
21.12.2024 2 2 P 370.15 HES/I T 323392 21.12.2024 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library Primary / Non-Fiction / Teacher Resources (PS) 13.02.2024
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.