How to evaluate progress in problem solving / Randall Charles, Frank Lester, Phares O'Daffer.
Materyal türü:
- 0873532414 (pbk.)
- 510/.7 19
- QA63 .C48 1987
Materyal türü | Ana kütüphane | Raftaki konumu | Yer numarası | Durum | Barkod | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) | P 510.7 CHA /I (Rafa gözat(Aşağıda açılır)) | Kullanılabilir | T 84248 |
Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library raflarına göz atılıyor,Raftaki konumu: Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) Raf tarayıcısını kapatın(Raf tarayıcısını kapatır)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
P 510.1 TUR /I Mathsheets / | P 510.23 KRA /I The survival of a mathematician : from tenure-track to emeritus / | P 510.23 KRA /I The survival of a mathematician : from tenure-track to emeritus / | P 510.7 CHA /I How to evaluate progress in problem solving / | P 510.71 WAL /I Elementary and middle school mathematics : teaching developmentally / | P 510.71 WAL /I Elementary and middle school mathematics : teaching developmentally / | P 510.712 DAM /I Differentiated instruction for the middle school math teacher : activities and strategies for an inclusive classroom / |
Bibliography: p. 83-85.
Bu materyal hakkında henüz bir yorum yapılmamış.
Hesabınız ile oturum açın bir yorum göndermek için.