The hundred languages of children : the Reggio Emilia approach--advanced reflections / edited by Carolyn Edwards, Lella Gandini, George Forman.
Materyal türü:
- 1567503101 (cloth)
- 156750311X (pbk.)
- 100 languages of children
- One hundred languages of children
- 372.21/0945/43 21
- LB1139.3.I8 H85 1998
Materyal türü | Ana kütüphane | Raftaki konumu | Yer numarası | Durum | Barkod | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Lise Kütüphanesi / High School Library | İngilizce Roman Dışı / English Non Fiction (HS) | 372.21 HUN (Rafa gözat(Aşağıda açılır)) | Kullanılabilir | T 206386 | |
![]() |
Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) | P 372.21 HUN /I (Rafa gözat(Aşağıda açılır)) | Kullanılabilir | T 215510 |
Lise Kütüphanesi / High School Library raflarına göz atılıyor,Raftaki konumu: İngilizce Roman Dışı / English Non Fiction (HS) Raf tarayıcısını kapatın(Raf tarayıcısını kapatır)
Includes bibliographical references (p. 468-473) and indexes.
More than twenty essays present the principles and practices of the Reggio Emilia child development/early childhood education program in Italy and describe their appropriation in American learning centers.
Adult Follett Library Resources.
Bu materyal hakkında henüz bir yorum yapılmamış.
Hesabınız ile oturum açın bir yorum göndermek için.