Çocuklar okulu neden sevmez? / by Daniel T. Willingham.
Materyal türü:
- 9786053751564
- Why don't students like school? Turkish.
- P 370.15 WIL /I 22
- LB1060 .W5435 2009
Materyal türü | Ana kütüphane | Raftaki konumu | Yer numarası | Durum | Barkod | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) | P 370.15 WIL /I (Rafa gözat(Aşağıda açılır)) | Kullanılabilir | T 306378 |
Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library raflarına göz atılıyor,Raftaki konumu: Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) Raf tarayıcısını kapatın(Raf tarayıcısını kapatır)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
P 370.15 WAL /I Brain-boosting math Grades 5-6 / | P 370.15 WAL /I Math practice reinforce and master basic math skills / Grades 5-6 : | P 370.15 WAL /I Math practice reinforce and master basic math skills / Grades 5-6 : | P 370.15 WIL /I Çocuklar okulu neden sevmez? / | P 370.15 YOU/O Öğrenme ilişkileri : eğitimde psikanalitik düşünce / | P 370.152 SEL /I Çoklu zeka uygulamaları / | P 370.152 WOR/O Felsefe makinesi: Bir yol haritası: Çocuklar için felsefe(P4C) nasıl yapılır? 25 hikayeyle 25 büyük felsefi soru |
Includes bibliographical references (p. [183-190) and index.
Explains the cognitive and biological basis for learning and provides insight on how teachers can use story, emotion, memory, context, and routine to improve student knowledge and the learning experience.
Professional.
Professional Follett Library Resources.
Bu materyal hakkında henüz bir yorum yapılmamış.
Hesabınız ile oturum açın bir yorum göndermek için.